Service & Garantie
Hendries streeft altijd naar de beste service, volgens ons principe altijd gaan voor het beste. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat we de best mogelijke service bieden, kort omschreven, een bedrijf van nu met de service van vroeger.
Wij zijn een webwinkel die haar producten grotendeels aanlevert vanuit onze leveranciers en fabrikanten. Deze hanteren vaak strengere regels dan in Nederland zijn toegestaan. Hier zullen wij ons aan moeten houden, maar ook hierin nemen wij daar waar mogelijk meer vrijheden om onze klant op nummer 1 te zetten.
Als eindgebruiker ben je uiteraard wel verantwoordelijk voor het onderhoud van het aangekochte product.
Neem in het geval van service of productvragen contact met ons op.
Wat valt onder de garantie
De garantietermijn voor elektrische pompen is 1 jaar en dekt alle fabricagefouten. Echter hanteren wij zelf 2 jaar omdat wij geloven in de producten die wij aanbieden.
Deze garantie is alleen geldig op vertoon van het oorspronkelijke aankoopbewijs van Hendries voor de oorspronkelijke koper en is niet overdraagbaar.
Waterschade en valschade of andere schades die door een externe factor zijn veroorzaakt, vallen buiten de garantieregeling.
Wat valt dan niet onder de garantie?
De garantie dekt geen problemen veroorzaakt door:
- Onjuist of commercieel gebruik, ongeval, misbruik, verwaarlozing, schokken, hitte of vochtigheid buiten de product-specificaties, onjuiste installatie, bediening, onderhoud of enige wijziging aan het product.
- Elk misbruik in strijd met de instructies in de gebruikershandleiding
- Storingen veroorzaakt door andere apparatuur
- Modificaties uitgevoerd teneinde de software aan te passen
De garantie is ongeldig als een product wordt geretourneerd met verwijderde, beschadigde of verbroken zegels (inclusief het ongeoorloofd verwijderen van een onderdeel of externe behuizing).