Veelgestelde vragen
Verzending
Voor het grootste deel van ons assortiment geldt, voor 16:00 besteld, morgen in huis. Is dit niet het geval, dan staat dit vermeld op de desbetreffende product pagina. Wij kunnen voor je verifiëren of de product(en) op voorraad zijn.
Wij leveren wereldwijd.
Wij betalen de verzending van bestellingen vanaf €49,-.
Wij willen je vragen om contact met ons opnemen via email of via +31 851300534
Wij versturen de bestellingen vaak in meerdere pakketten, het kan dan ook voorkomen dat niet alle pakketten tegelijk geleverd worden.
Producten
Wanneer een product niet op voorraad is zorgen wij ervoor dat deze binnen een korte periode beschikbaar is. Je kunt het beste contact met ons opnemen via mail of +31 851300534
95% van ons assortiment hebben wij op voorraad en kunnen we verzekeren van een snelle levering. Is dit niet het geval, dan zal je hier een melding over aantreffen op de desbetreffende product pagina.
Losse onderdelen zijn beschikbaar, je kunt hier het beste contact voor opnemen via de mail of +31 851300534
Retour & ruilen
Ons beleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Uitzonderingen:
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
- Alcoholische dranken waarvan de prijs bij de koop is overeengekomen, maar waarvan de levering pas kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop u geen invloed heeft;
- Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);
- Zakelijke aankopen
Voor consumenten (niet geldig voor zakelijke aankopen)
Vul onderstaand formulier in en voeg deze toe aan het pakket, u kunt het pakket retourneren naar onderstaand adres.
Adres:
- Hendries
- Industrieweg 156b
- 5683 CG Best
- Nederland
Betalen
Nee, momenteel is het niet mogelijk om bij ons achteraf te betalen.
Uiteraard kunt je als zakelijke klant afrekenen, je ontvangt na betaling per mail de factuur. Ben je een zakelijke klant binnen de EU buiten Nederland? Je kunt je btw nummer dan op de winkelwagen pagina ingeven.
Het is mogelijk om producten op factuur aan te kopen, echter dienen wij het volledige factuurbedrag te ontvangen alvorens het uitleveren. Neem contact met ons op per telefoon via +31 851300534 of mail.
Je kunt tijdens het afrekenen kiezen voor Bank transfer (Mollie).
Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de spam terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kun je contact met ons opnemen via de mail of +31 851300534.
Heb je nog een vraag?
Als wij je vraag nog niet hebben beantwoord, kun je hieronder contact met ons opnemen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Nieuwsbrief
Altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen? Loop geen enkele aanbieding, nieuw product of handige informatie meer mis!